سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۰۷ ب.ظ

درباره سايت

پایگاه فرهنگی،مذهبی شهدای نیاک

سایت شهدای نیاک مرجع نرم افزارهای مذهبی ومقالات،بیانات رهبری،زندگینامه شهدا،کتاب های مذهبی،صوت وتصویر،جشنواره های شهدای نیاک،مداحی مناسبت های مذهبی،بانک صوت وتصویر،آرشیوفیلم های مذهبی،کلیپ های مذهبی،سخنرانی علما،خبرهای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی مذهبی،نظامی،کتابخانه،نرم افزارهای قرآنی،امام خمینی ره،ویژه نامه مذهبی،کودک ونوجوان،محرم،ماه مبارک رمضان،عاشورا و تاسوعا حسینی،امربه معروف ونهی از منکر،حجاب عفاف،سبک زندگی اسلامی

بایگانی

محبوب ترين ها

پيوندها

مداحان وشعرا

شخصیت های سیاسی ونظامی

شبکه های اجتماعی

۱۳ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

بسیاری از دستاورد‌های ما در روز حادثه عملیاتی می‌شودخبر موشک هایپرسونیک متعلق به مدت‌ها قبل است

 بخش خبری

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

بسیاری از دستاورد‌های ما در روز حادثه عملیاتی می‌شودخبر موشک هایپرسونیک متعلق به مدت‌ها قبل است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، جمعی از اساتید سطوح عالی و دروس خارج فقه حوزه علمیه قم و مشهد از نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه بازدید و با سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار حاجی‌زاده در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «حسن طهرانی‌مقدم» اظهار داشت: ما توفیق داشتیم که از سال ۱۳۶۰ در محضر شهدای بزرگی مثل شهید طهرانی‌مقدم و سایر دوستان باشیم. در آن دوران، شهید طهرانی‌مقدم در مجالس مختلف با حسرت مطرح می‌کرد که‌ ای کاش ما در واقعه کربلا بودیم و امام حسین (ع) را یاری می‌کردیم و در ادامه می‌گفت البته اگر سلاح خوب هم می‌داشتیم، می‌توانستیم امام زمان (ع) را بهتر یاری کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: این عطش و این حرارت از آن‌ روز در بین نیرو‌های هوافضا و موشکی شعله‌ور و بلکه اضافه نیز شده است. این شهید بزرگوار بار‌ها تکرار می‌کرد که ما نباید مشت ولی فقیه خود را خالی بگذاریم و باید بتوانیم با اجرا کردن تدابیر ولی فقیه خود از ایشان حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه ما در آن دوران سلاح‌هایی مانند توپ ۱۳۰ داشتیم که ۲۷ کیلومتر برد داشت و وقتی می‌خواستیم مکان‌هایی را در ۳۰ کیلومتری و ۲۹ کیلومتری منهدم کنیم، نمی‌توانستیم، تصریح کرد: به همین دلیل، شهر بغداد که به فاصله ۱۰۵ کیلومتری از مرز‌های ما قرار داشت را نمی‌توانستیم تهدید کنیم. اما این حرکت در زمان جنگ و دوران بعد از جنگ نیز ادامه پیدا کرد به طوری که امروز مجموعه نیروی هوافضا و بخش‌های مختلف سپاه به‌ویژه حوزه‌های موشکی و پهپادی تبدیل به یک قدرت شده است.

وی ادامه داد: امروز در حوزه هواپیمای بدون سرنشین و پهپاد‌ها در تراز جهانی هستیم و حرکت‌هایی را که ارتش‌های بزرگ و قدرتمند دنیا ده‌ها سال قبل از ما شروع به کار کرده‌اند را به چالش کشیده‌ایم و بسیاری از دستاورد‌ها نیز وجود دارد که روز حادثه اگر لازم باشد، بیرون می‌آید؛ مانند هدف قرار دادن دشمن در فاصله یک هزار و ۵۰۰ کیلومتری که البته این‌ها تصادفی نبوده و مرهون عمل به تعالیم اسلام و قرآن، و از معجزات الهی است.

سردار حاجی‌زاده در ادامه با بیان اینکه در حوزه موشکی در تراز جهانی جلو افتاده‌ایم، گفت: خبر موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته که در مراسم سالگرد شهید طهرانی‌مقدم گفته شد و قادر است در جو و بیرون از جو مانور داشته باشد، متعلق به خیلی وقت پیش است؛ ولی در واقع امروز رسانه‌ای شده است و در این دستاورد، یک جهش نسلی اتفاق افتاده است و تا ده‌ها سال دشمن نمی‌تواند به توانمندی مقابله با این موشک برسد.

بسیاری از دستاورد‌های ما در روز حادثه عملیاتی می‌شود/ خبر موشک هایپرسونیک متعلق به مدت‌ها قبل است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه به حوزه پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: ما در برهه‌ای در حسرت یک سامانه پدافندی برد کوتاه بودیم؛ به طوری که رژیم بعثی عراق در جنگ هشت ساله برای تحقیر ما با هواپیما‌های باری به آسمان کشور ما می‌آمدند و زباله‌های پادگانی از جمله فایل، کمد، مبل، تیرآهن و... را به پایین می‌ریختند.

وی افزود: امروز با لطف خداوند در حوزه پدافند از موشکی و پهپادی گسترش بیشتری داشته‌ایم؛ به طوری که انواع رادار‌ها در حوزه‌ها، فرکانس‌ها، ارتفاع‌ها و برد‌های مختلف و همچنین سامانه‌های پدافندی ارتفاع پایین، سامانه‌های برد متوسط تا برد بلند همگی بومی و ساخت داخلی هستند.

سردار حاجی‌زاده در پایان به حوزه فضایی اشاره کرد و گفت: ما در حوزه فضایی اخیراً توانستیم به لطف الهی ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰» را پرتاب کنیم؛ این ماهواره‌بر با سوخت جامد است و در سال جاری اولین ماهواره را با این ماهواره‌بر در مدار قرار خواهیم داد.

جانشین فرمانده کل سپاه: دشمن را در جنگ رسانه‌ای هم شکست خواهیم داد

 بخش خبری

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

جانشین فرمانده کل سپاه: دشمن را در جنگ رسانه‌ای هم شکست خواهیم داد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (یکشنبه) در رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی (فاطمی ۲) با بیان اینکه خدمت به مردم در ۴۳ سال گذشته در سپاه و بسیج، در اولویت قرار داشته است، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج و سپاه بر روال قاعده‌های خداوند متعال که پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) آن را به ما یاد داده‌اند و امامین انقلاب اسلامی بر آن تأکید داشته‌اند، عمل کرده‌اند.

سردار فدوی ادامه داد: برای همین است که خداوند به وعده‌های خود عمل کرده است؛ لذا علی‌رغم اینکه خبیثان عالم در ۴۳ سال اخیر هرگونه شیطنت و دشمنی خود را علیه جبهه حق انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند، اما نمی‌توانند ادعا کنند که حتی یک پیروزی داشته‌اند و اگر پیروزی می‌داشتند، از طریق رسانه‌های خود، آن را در دنیا فریاد می‌زدند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده است که در دنیا ۲ حزب بیشتر وجود ندارد؛ یکی حزب خدا و دیگری حزب شیطان، گفت: خداوند فرموده است که من (خدا) اراده کرده‌ام که حزب خدا در بهترین وجه ممکن پیروز است؛ لذا وقتی در وعده خدا تخلفی نیست، باید به بهترین وجه ممکن پای کار برویم و فقط مواظب باشیم که در حزب خدا باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان خبیث ما هر از گاهی یک اشتباه محاسباتی دارند، تأکید کرد: خبیثان عالم دوباره اشتباه محاسباتی کردند و وهم آن‌ها برداشته است که می‌توانند بر انقلاب اسلامی پیروز شوند. امروز بیش از ۶۰ روز است که یک اشتباه محاسباتی آن‌ها موجب شده است که پیروان دست و دهان آن‌ها به قوی‌ترین وجه ممکن به میدان بیایند؛ اما عده‌ای از آن‌ها فریب‌خوردگان داخلی هستند؛ وگرنه این ۶۰ روز به شش روز هم نمی‌رسید.

سردار فدوی افزود: بسیجیان و پاسداران و نیروهای انتظامی، در فتنه اخیر بیش از ۶۰ شهید تقدیم کرده‌اند. این شهدا برای این است که مظلومیت مقتدرانه کشورمان دوباره به دنیا گوشزد شود؛ چراکه مظلومیت ما، مظلومیت مقتدرانه است؛ نه مظلومیتی که آن‌ها بر ما تحمیل می‌کنند. در حالی که شرارت‌های آمریکا و کسانی که دنباله‌رو آن هستند، در شدیدترین وجه ممکن وجود دارد؛ اما کل کشور و نظام جمهوری اسلامی، کل بسیج و سپاه، به همه اموری که از امور دائمی آن‌هاست، مستمراً ادامه می‌دهند. گروه‌های جهادی و سازندگی در کل کشور، به این روال اهتمام دارند و آغاز و انجام پروژه‌های بزرگ در دولت ادامه دارد؛ این موضوع به خاطر این است که همه ارکان نظام در قوی‌ترین وجه خود، دارند کارهایی را که در راستای خدمت‌رسانی به مردم است، دنبال می‌کنند و بسیجیان، پاسداران، نیروهای انتظامی و نیروهای امنیتی پای کار هستند تا خبیثان نتوانند مانع این روند شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه دشمنی شیطان بزرگ آمریکا و همه پیروان خبیث او از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داشته است؛ اما در برخی مواقع اوج می‌گیرد، گفت: این دشمنی‌ها زمانی اوج می‌گیرد که دشمنان یا با یک شکست بزرگ مواجه شده‌اند و یا ما با یک پیروزی بزرگ مواجه شده‌ایم، و یا هر دو. ما امروز پیروزی بزرگی به‌دست آورده‌ایم؛ چراکه دولتی بر سر کار آمده است که می‌خواهد در نظام جمهوری اسلامی به همه وظایف خود، بدون اینکه که چشم به خارج از کشور داشته باشد، عمل کند؛ چون توانمندی داخلی، توانمندی بی‌انتهایی است که ما را در اوج قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز شکست بزرگی برای کل جبهه غرب به‌وجود آمده است، تأکید کرد: این خبیثان، پنج قرن است که در دنیا خباثت می‌کنند و کشورهای زیادی را مستعمره خود کرده‌اند تا ثروت آن‌ها را چپاول کنند؛ اما در این ایام مشکلی برای آن‌ها پیش آمده است. خودشان جنگی را آغاز کرده‌اند و در این جنگ طرف مقابل، یعنی روسیه را تحریم کرده‌اند و روسیه هم به تلافی اقدامات آن‌ها، قرار بر این شده است تا آن‌ها را تحریم کرده و گاز و نفت خود را به روی آن‌ها ببندد؛ لذا می‌بینیم که غربی‌ها به چه فلاکتی افتاده‌اند؛ همه دولت‌ها و رسانه‌های اروپایی ماه‌هاست که به مردم خود می‌گویند که برای زمستان چوب، ذغال و فضولات گاو و گوسفند جمع کنید؛ این شکست بزرگی برای تمدن غرب است.

جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به دولت‌های اروپایی و غربی، گفت: خاک بر سرتان کنند که حتی در دنیای خود هم نتوانستید موفق شوید! چون خیانت و جنایت کرده و همه کشورهای جهان را تحت ظلم خود درآوردید؛ حتی عرضه نداشتید که یک مشکل کوچک دنیای خود را حل کنید.

وی افزود: ما از سال ۱۳۵۸ در تحریم بوده‌ایم؛ اما هیچ‌گاه در این ۴۳ سال یکی از صحنه‌هایی که با تحریم روسیه در غرب به‌وجود آمد را در کشور خود شاهد نبودیم. به دلیل اینکه وعده خدا صادق است؛ چون او گفته است که هرکسی در جبهه حق و حزب خدا قرار بگیرد و من تضمین می‌کنم که هیچ‌گاه در بن‌بست نماند.

سردار فدوی ادامه داد: خوشا به حال کسانی که سردمداران این صحنه هستند؛ همه دلدادگان انقلاب اسلامی، بسیجیان عالم و بسیجیان کشور، پاسداران و همه دلدادگانی که در کشور پای کار نظام بودند، هستند و خواهند بود.

وی شهادت را افتخارآمیز دانست و با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار شهید میراث بزرگی است، گفت: همه اتفاقاتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه افتاده است، میلیون‌ها کشته داشته است؛ اما شهدای ما به ۳۰۰ هزار هم نرسیدند؛ ببینید که چقدر آن‌ها برکت داشته‌اند. به‌خاطر همین است که همه دلدادگان انقلاب اسلامی آرزوی شهادت دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: خبیثان عالم را در خفت‌بارترین وجه ممکن می‌بینیم؛ آن‌ها دستان خود را بر سر گذاشته و به غلط کردن افتاده‌اند. پس از پایان جنگ تحمیلی، کسی جرأت نکرده است حتی یک تیر به سمت انقلاب اسلامی شلیک کند؛ به‌خاطر این‌که فهمیدند که نمی‌توانند و شکست قطعی می‌خورند؛ لذا به جنگ‌های دیگر روی آوردند.

وی تأکید کرد: امروز مردم فهیم ما باید در این جنگ هم شکست بزرگی را برای دشمنان رقم بزنند. دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها هم باید شکست بخورند و این توانمندی در ما وجود دارد؛ چراکه خداوند به ما وعده داده که پیروزی از آنِ حزب خداست.

آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی به مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق

 بخش خبری

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی به مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز حملات جدید موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام برای انهدام مقر‌ها و مراکز باقیمانده گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی مستقر در شمال اقلیم عراق خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ادامه انهدام مقر‌ها و مراکز توطئه، استقرار، آموزش و سازماندهی گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق، برخی از مقر‌های باقی‌مانده مزدوران استکبار جهانی از ساعات اولیه بامداد امروز (دوشنبه) هدف دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه قرار گرفتند.

طی این حملات که در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق از جمله جژنیکان، زرگوئیز و کوی‌سنجق انجام گرفت، ضمن انهدام اهداف مورد نظر، ضربات و خسارت‌های سنگینی به تروریست‌ها وارد آمد.

مستند «غیر رسمی» دیدار فعالان جهادی با رهبر انقلاب

 بخش خبری رهبری انقلاب

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

مستند «غیر رسمی» دیدار فعالان جهادی با رهبر انقلاب

روایت دیدار برخی فعالان جهادی و گروه‌های خدمت‌رسانی به مناطق محروم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پنجمین قسمت از مجموعه مستند «غیر رسمی»، روز جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ از شبکه سوم سیما و رسانه KHAMENEI.IR پخش خواهد شد.

همچنین این مستند جمعه ۲۷ آبان ساعت ۲۰ از شبکه اول سیما، شنبه ۲۸ آبان ساعت ۲۱ از شبکه افق و یک‌شنبه ۲۹ آبان ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد.

یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سالهای گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی برگزار شده و رهبر انقلاب پای صحبتها و درددل‌‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال ۹۵ در قالب جلسات «پنج‌شنبه‌ای» برگزار شده است و مؤسسه‌ی پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)، روایتی از این دیدارها را در مجموعه مستند «غیر رسمی» ارائه کرده است.

 

خط حزب‌الله ۳۶۵ | آزادسازی جهان از سلطه شیطان

 بخش خبری رهبری انقلاب

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

خط حزب‌الله ۳۶۵ | آزادسازی جهان از سلطه شیطان

شماره سیصد و شصت و پنجم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «آزادسازی جهان از سلطه شیطان» منتشر شد.

خط حزب الله در سخن هفته  خود، روند افول و شکست‌های آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرور کرده و با نگاهی به شکل‌گیری نظم جدید جهان به این سوال پاسخ داده است که آینده جهان و فرجام دیکتاتوری آمریکا به کجا می‌رسد؟

یادداشت هفته این شماره خط حزب‌الله به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سیزدهم آبان‌ماه ۱۳۵۸ توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام نگاهی به مبارزات ضد استکباری دانشجویان از تسخیر لانه جاسوسی تا میدان جهاد علمی داشته است.  

شماره‌ این هفته خط حزب‌الله، به روح مطهر طلبه شهید اغتشاشات اخیر، آرمان علی‌وردی تقدیم می‌شود.
 

اطلاعیه دوم وزارت اطلاعات درباره فاجعه‌ی تروریستی حرم شاهچراغ/ دستگیری ۲۶ تروریست تکفیری

 بخش خبری

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

اطلاعیه دوم وزارت اطلاعات درباره فاجعه‌ی تروریستی حرم شاهچراغ/ دستگیری ۲۶ تروریست تکفیری با تابعیت بیگانه

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، وزارت اطلاعات امروز (دوشنبه) دومین اطلاعیه خود را پیرامون فاجعه‌ تروریستی حرم شاهچراغ منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه‌ی مورخ نهم آبان‌ماه جاری پیرامون دستگیری تعدادی از عوامل عملیاتی و پشتیبانی فاجعه‌ی تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (علیهماالسلام)، اینک بخش دیگری از اطلاعات به‌دست آمده را به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند:

۱. سلسله عملیاتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) بلافاصله پس از وقوع فاجعه‌ی تروریستی چهارم آبان ماه آغاز کرده بودند، به‌صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه استمرار پیدا کرده است. این پی‌گیری‌ها در ابعاد اطلاعاتی، ضداطلاعاتی، امنیتی و فنی در جریان بوده و یکی از پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین عملیات ضدتروریستی این وزارت را رقم زده است.

۲. مجموعه رصدها، تحقیقات و عملیات صورت گرفته تاکنون منجر به شناسایی و بازداشت کلیّه‌ی عوامل هدایت صحنه، عملیاتی و پشتیبانی آن اقدام تروریستی شد. مضاف بر آن تعداد دیگری از عواملی که برای عملیات مشابه وارد کشور شده بودند نیز بازداشت شدند. بدین ترتیب تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند.

۳. کلیه‌ی افراد دستگیرشده، غیرایرانی و با ملیّت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان هستند.

۴. عنصر اصلی هدایت و هماهنگ‌کننده‌ی عملیات در داخل کشور، تبعه‌ی جمهوری آذربایجان بوده که از فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف در باکو پرواز و از مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شده است. این فرد پس از رسیدن به تهران خبر حضور خود را به عنصر هماهنگ‌کننده در جمهوری آذربایجان اعلام نمود. بلافاصله از طریق سرپل عملیاتی داعش در افغانستان با شبکه اتباع خارجی داعش نیز ارتباط گرفته و حضور خود در تهران را به اطلاع آن‌ها رسانده است.

۵. عنصر پشتیبانی‌کننده‌ی صحنه‌ی عملیات در شیراز، فردی افغانستانی به‌نام «محمد رامز رشیدی» با نام مستعار «ابوبصیر» و عامل تیراندازی در حرم مطهر به‌نام «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» که تبعه‌ی تاجیکستان بود.

۶. تروریست‌های مذکور، در استان‌ها‌ی فارس، تهران، البرز، کرمان، قم و خراسان رضوی مورد تعقیب قرار گرفته و دستگیر شده‌اند. تعدادی از آن‌ها نیز در مرز‌های شرقی و هنگام فرار از کشور بازداشت شدند.

۷. نفراتی از تروریست‌های یادشده، در حال آماده‌سازی و فراهم آوردن تمهیدات لازم برای عملیات تروریستی دیگری من‌جمله در زاهدان بودند. به‌عبارت دیگر، خون‌های مطهر و به ناحق ریخته‌ی شهدای مظلوم حرم حضرت احمدبن موسی (علیهماالسلام) موجب کشف مقاصد و اهداف بعدی جنایت‌کاران تکفیری و پیش‌گیری از چند عملیات تروریستی دیگر شد.

۸. رصد و تحقیقات همه‌جانبه‌ی اطلاعاتی و فنی، همچنان به‌صورت همه‌جانبه، شبانه‌روزی و سراسری ادامه دارد و همان‌طور که در اطلاعیه‌های پیشین اشاره شد، تا شناسایی و مجازات آخرین تروریست تکفیری دخیل در فاجعه‌ی حرم شاهچراغ، چه در داخل و چه در خارج از کشور باشند، ادامه خواهد یافت. قطعاً «آرتین»‌های مغمومِ وطن، گرفتنِ انتقامِ «آرشام»‌های پرپر شده را خواهند دید؛ ان‌شاءالله.

در پایان دو نکته را متذکر می‌شویم:

اولاً) چنان‌که قبلاً اعلام شد، سربازان گمنام امام زمان (عج) در همه‌ی مراحل تحقیقات و عملیات پیش‌گفته، از همکاری تمام‌عیار مردمی برخوردار بودند که ضمن تقدیر خاضعانه و صمیمانه به پیشگاه مردم عزیز، تقاضا دارد که همچون گذشته فرزندان مجاهد و گمنام خود را در این مأموریت حساس مساعدت فرمایند.

ثانیاً) پس از وقوع حادثه‌ی غمبار صدرالاشاره، تعدادی از بلندگو‌های وابسته به دشمنانِ شناخته شده‌ی ملّت ایران و دنباله‌های داخلی آن‌ها، به‌طور مستقیم و غیرمستقیم عملیاتِ تروریستی شیراز را به جامعه‌ی اطلاعاتی پرافتخار کشور منتسب کردند تا (به‌زعم آن ها) اغتشاشات داخلی را مهار نمایند!

وزارت اطلاعات ضمن محفوظ دانستن حق پی‌گرد قانونی نسبت به عناصر عنودِ دامن‌زننده به آن اتهام ناجوانمردانه و خائنانه، اعلام می‌نماید که یافته‌ها از اظهارات عناصر تکفیری بازداشت‌شده، مبیّن سوءاستفاده‌ی تکفیری‌ها از فضای اغتشاشات و ناامنی برای انجام اقدامات تروریستی بوده است. اعترافات جداگانه‌ی چندتن از تروریست‌ها حاکی است که به‌دنبال وقوع اغتشاشاتی در کشور، فراخوانی از عناصر تکفیری برای انجام عملیات در جای‌جای کشورمان صورت گرفته است. این دقیقاً مضمونِ همان عملیات ترکیبی است که در بیانیه‌ی تبیینی مشترک این وزارت‌خانه و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد اشاره قرار گرفت. بدین ترتیب کسانی که آن جنایت وحشیانه و بی‌سابقه را به جامعه‌ی اطلاعاتی کشور منتسب کرده‌اند، در واقع نقش مکمل عملیات تروریستی و جنگ روانی داعش را ایفا نموده‌اند و از این جهت باید پاسخگوی مشارکت خویش در سناریوی خون‌بار داعشی-صهیونیستی باشند.

«وَ سَیَعلَمُ الذینَ ظَلَمُوا اَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُون»
والسلام علی من‌اتّبع الهدی
روابط عمومی وزارت اطلاعات

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در حمله تروریستی در آمل‌ ‌۲ بسیجی به شهادت رسیدند

 بخش خبری

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در حمله تروریستی در آمل‌ ‌۲ بسیجی به شهادت رسیدند

روح‌الله سلگی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات تیراندازی فرد مسلح به 2 بسیجی در آمل با بیان اینکه این اتفاق ‌ساعت 8 شب در خیابان امام خمینی(ره) آمل رخ می‌دهد، اظهار داشت: در این حادثه فرد مسلح‌‌ دو جوان متدین و انقلابی را در فاصله کوتاهی مظلومانه به شهادت می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این دو نفر به اتفاق نامزدش در خیایان حضور داشت که وی را به شهادت می‌رسانند، افزود: قطعا این اتفاقات ‌بی‌پاسخ نخواهد ماند و نقش تروریستی سرویس‌های امنیتی خارج از کشور به طور خاص سازمان سیا در این حادثه کاملا مشهود است.

سلگی با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی در تلاشند ‌تا هر چه زودتر این فرد را دستگیر کنند، تصریح کرد: روز شنبه ‌این دو جوان بسیجی با حضور مردم شهیدپرور آمل ‌تشییع خواهند شد و ‌همان‌گونه که همین مردم در حماسه ‌ششم بهمن فتنه منافقین را خنثی کردند؛ پاسخ این حرکت دشمنان را خواهند داد.

معاون استاندار مازندران با بیان ایکه مردم آمل در اغتشاشات اخیر با آشوبگران همراهی نداشتند، تاکید کرد: ‌پروژه کشته‌سازی ‌در دستور کار دشمنان قرار دارد، لذا از مازندرانی‌ها به ویژه جوانان دهه هشتادی و خانواده‌هایشان می‌خواهیم تا از حضور در این اغتشاشات ممانعت به عمل آورند چون این پروژه به اثبات رسیده و رگه‌های آن رصد شده و به عنوان یک پروژه دنبال می‌شود بنابراین حضور در تجمعات کاملا ناامن است و به راحتی آدم‌کشی می‌کنند.

مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی شهر آمل

شنبه ۷/آبان/۱۴۰۱

ساعت ۱۵

از میدان قائم تا امامزاده‌ابراهیم(علیه‌السّلام) برگزار می‌شود

پیام رهبری انقلاب در پی حادثه‌ی تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) شیراز

 بخش خبری رهبری انقلاب

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

پیام رهبری انقلاب در پی حادثه‌ی تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) شیراز

درپی حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن دهها مرد و زن و کودک بی‌گناه منجر شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت به خانواده‌های عزادار این حادثه، مردم شیراز و ملت ایران تأکید کردند: دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا میدارد.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
 
بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن دهها مرد و زن و کودک بی‌گناه انجامید، دلها را اندوهگین و داغدار کرد. عامل یا عاملان این جنایت اندوهبار یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته‌ی این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ی آن، جبران نخواهد شد. همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا میدارد. ملّت عزیز و دستگاههای مسئول یقیناً بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان فائق خواهند آمد، انشاءالله.
اینجانب به خانواده‌های عزادار این حادثه و به مردم شیراز و به همه‌ی ملت ایران تسلیت میگویم و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسألت میکنم. 
سید علی خامنه‌ای
۵ آبان ۱۴۰۱