جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۱۱ ب.ظ

درباره سايت

پایگاه فرهنگی،مذهبی شهدای نیاک

سایت شهدای نیاک مرجع نرم افزارهای مذهبی ومقالات،بیانات رهبری،زندگینامه شهدا،کتاب های مذهبی،صوت وتصویر،جشنواره های شهدای نیاک،مداحی مناسبت های مذهبی،بانک صوت وتصویر،آرشیوفیلم های مذهبی،کلیپ های مذهبی،سخنرانی علما،خبرهای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی مذهبی،نظامی،کتابخانه،نرم افزارهای قرآنی،امام خمینی ره،ویژه نامه مذهبی،کودک ونوجوان،محرم،ماه مبارک رمضان،عاشورا و تاسوعا حسینی،امربه معروف ونهی از منکر،حجاب عفاف،سبک زندگی اسلامی

بایگانی

محبوب ترين ها

پيوندها

مداحان وشعرا

شخصیت های سیاسی ونظامی

شبکه های اجتماعی

۴۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

کلیپ یادمان معلم اخلاق شهیدسیدامیرحامداحمدزاده نیاکی

 بخش خبری کلیپ یادمان شهدای نیاک

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

معلم اخلاق شهیدسیدامیرحامداحمدزاده نیاکی

2خرداد ماه سالروز شهادت معلم اخلاق سیدامیرحامداحمدزاده نیاکی گرامی بادیادونامش گرامی وراهش پررهرو باد

کلیپ یادمان پاسدارشهیدمحمدکاظم مرادی نیاکی

 بخش خبری زندگینامه شهدای نیاک بانک فیلم کلیپ یادمان شهدای نیاک

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

کلیپ یادمان پاسدارشهیدمحمدکاظم مرادی نیاکی

1خرداد ماه سالروز شهادت محمدکاظم مرادی نیاکی گرامی بادیادونامش گرامی وراهش پررهرو باد

خط حزب‌الله ۳۴۱ | خیزش مقاومت، افول اشغالگران

 بخش خبری رهبری انقلاب

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

خط حزب‌الله ۳۴۱ | خیزش مقاومت، افول اشغالگران

شماره‌ی سیصد و چهل و یکم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «خیزش مقاومت، افول اشغالگران» منتشر شد.

* در شماره این هفته خط حزب‌الله، گزیده‌ای از بیانات منتشر نشده آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم تجلیل از پهلوانان در سال ۱۳۶۷ با عنوان «باید فرهنگ پهلوانی،جوانمردی و مردانگی را رشد بدهیم» منتشر شده است.

* خط حزب‌الله در گزارش هفته خود، با عنوان «خیزش مقاومت،افول اشغالگران»، به این سؤال پاسخ داده است که ترور اخیر یک خبرنگار زن فلسطینی در کرانه باختری و حمله صهیونیست‌ها به مراسم تشییع او نشانه چیست؟

* خط حزب‌الله، به مناسبت پیام رهبر انقلاب به نشست ستاد ملی جمعیت و در آستانه ۳۰ اردیبهشت که به عنوان روز ملی جمعیت نامگذاری شده است، ابعاد مختلف مسئله‌ جمعیت را براساس بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بازخوانی کرده است.

* شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم، رضا حاجی زاده تقدیم می‌شود.

پیام رهبری انقلاب به فعالان حوزه جمعیت

 بخش خبری رهبری انقلاب

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

پیام رهبری انقلاب به فعالان حوزه جمعیت

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره‌جوئی برای نجات کشور از آینده‌ی هولناک پیری جمعیت را سیاستی حیاتی و از ضروری‌ترین فرائض دانستند.
متن پیام که امروز در نشست ستاد ملی جمعیت توسط دکتر فروتن دبیر ستاد قرائت شد، به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
با سلام به همه‌ی کسانی که دلسوزانه و عاقبت‌اندیشانه به فعالیت در حوزه‌ی جمعیت روی آورده‌اند، و با تشکر از مسئولانی که در مجلس و دولت به چاره‌جوئی برای نجات کشور از آینده‌ی هولناک پیری جمعیت میپردازند، بار دیگر تأکید میکنم که تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است. این فریضه درباره‌ی افراد و مراکز اثرگذار و فرهنگ‌ساز، تأکید بیشتر می‌یابد. این یک سیاست حیاتی برای آینده‌ی بلندمدت کشور عزیز ما است. کاوشهای صادقانه‌ی علمی نشان داده است که این سیاست را میتوان با پرهیز از همه‌ی آسیبهای محتمل یا موهوم پیش برد و آینده‌ی کشور را از آن بهره‌مند ساخت.

به دست‌اندکاران این حسنه‌ی ماندگار توصیه میکنم که در کنار تدابیر قانونی و امثال آن، به فرهنگ‌سازی در فضای عمومی و نیز در نظام بهداشتی اهمیت دهند.

توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت میکنم.

نماهنگ | کربلای ری

 بخش خبری رهبری انقلاب بانک فیلم نمآهنگ

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

نماهنگ | کربلای ری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «در فضیلت ایشان روایات معروفی وارد شده است. حضرت هادی به یکی از اهالی ری که از زیارت امام حسین می‌آمد فرمودند: اگر می‌رفتی عبدالعظیم را زیارت می‌کردی ثوابی که از زیارت امام حسین علیه‌السّلام به تو داده‌اند همین را به تو می‌دادند. ما در جوار جناب عبدالعظیم زندگی می‌کنیم، شوق کربلا هم داریم، اما کمتر توفیق پیدا می‌کنیم به زیارت این بزرگوار برویم.» ۱۳۸۲/۰۳/۰۵
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR هم‌زمان با پانزدهم شوال، سالروز وفات جناب عبدالعظیم حسنی (علیه‌السلام) نماهنگ «کربلای ری» را بر اساس بیانات رهبر انقلاب منتشر می‌کند.

نماهنگ | حضرت حمزه؛ الگویی برای همیشه تاریخ

 بخش خبری رهبری انقلاب بانک فیلم نمآهنگ

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

نماهنگ | حضرت حمزه؛ الگویی برای همیشه تاریخ

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «واقعاً خدا رحمت کند مصطفیٰ عقّاد را و باید تشکّر کنیم از او که در فیلم «الرّسالة» این شخصیّت بزرگ را در قالب یک اثر فاخر ــ انصافاً فاخر است؛ بخصوص بخش مربوط به حمزه‌اش که خب بازیگرش هم بازیگر فوق‌العاده معروف و مهمّی است، حقیقتاً یک جلوه‌ای دارد ــ توانسته تا حدودی زندگی این بزرگوار را به تصویر بکشد؛ البتّه تا حدودی. و این کار بایستی انجام بگیرد. البتّه این کار در مورد دیگر صحابه‌ی پیغمبر هم باید انجام بگیرد: در مورد عمّار همین کار باید بشود؛ در مورد جناب سلمان باید بشود؛ در مورد جناب مقداد [باید بشود].
کار اصلی را بایستی هنر انجام بدهد و حتماً بایستی هنرهای نمایشی، هنرهای زبانی و تجسّمی به کار برود برای این قضیّه تا مقصود از تکریم و بزرگداشت شخصیّتی مثل جناب حمزه حاصل بشود؛ وَالّا با صِرف بزرگداشت [به نتیجه نمیرسد]، خب حالا ممکن است چون در رسانه‌ها پخش میشود، یک برهه‌ای از زمان اسم این بزرگوار پخش بشود؛ لکن آن کاری که شما میخواهید انجام بدهید و میخواهید فرهنگ‌سازی بکنید و الگوسازی بکنید، جز با کار هنری به طور کامل انجام نمیگیرد و ناقص خواهد ماند.
خود پیغمبر اکرم به نظر میرسد که از همان لحظه‌ی اوّل که ایشان شهید شد، خواستند از او الگو درست کنند؛ اینکه پیغمبر به او لقب «سیّدالشّهدا» دادند؛ و بعد [وقتی] وارد مدینه شدند و دیدند زنهای انصار گریه میکردند، ناله میکردند، زاری میکردند ــ چون در جنگ اُحد ۷۰ نفر شهید شدند که ۴ نفر از مهاجرین بودند و ۶۶ نفر از انصار به شهادت رسیده بودند ــ  پیغمبر یک قدری گوش کرد، بعد فرمود که حمزه گریه‌کننده ندارد. این خبر به گوش زنهای مدینه رسید و همه گفتند که قبل از اینکه برای شهید خودمان گریه کنیم بر حمزه گریه خواهیم کرد. پیغمبر وادارشان کرد دیگر؛ یعنی وادار کرد همه‌ی مدینه را [بر او گریه کنند]؛ پیغمبر غوغا درست کرد همه‌ی مدینه را برای جناب حمزه. معنای این چیست؟ این [یعنی] پیغمبر میخواهد حمزه را برجسته کند. او سیّدالشّهدا است، و کسی است که همه باید بر او گریه کنند. این الگوسازی است و برای آن روز هم فقط نیست؛ برای همیشه‌ی تاریخ است و برای همه‌ی مسلمین است.
اگر خواصّ جامعه همّت کنند برای تولید یک چنین شخصیّت‌هایی‌، هر یک از اینها خواهد توانست جامعه را در مواقع حسّاس نجات بدهد.» ۱۴۰۰/۱۱/۵

پایگاه اطلاع‌‌رسانی KHAMENEI.IR در نماهنگ «حضرت حمزه؛ الگویی برای همیشه تاریخ» مروری بر این بخش از سخنان رهبر انقلاب در دیدار اعضای همایش بین‌المللی حضرت حمزه سیّد‌الشّهدا (علیه ‌السّلام)، داشته است.