شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۴۴ ق.ظ

درباره سايت

پایگاه فرهنگی،مذهبی شهدای نیاک

سایت شهدای نیاک مرجع نرم افزارهای مذهبی ومقالات،بیانات رهبری،زندگینامه شهدا،کتاب های مذهبی،صوت وتصویر،جشنواره های شهدای نیاک،مداحی مناسبت های مذهبی،بانک صوت وتصویر،آرشیوفیلم های مذهبی،کلیپ های مذهبی،سخنرانی علما،خبرهای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی مذهبی،نظامی،کتابخانه،نرم افزارهای قرآنی،امام خمینی ره،ویژه نامه مذهبی،کودک ونوجوان،محرم،ماه مبارک رمضان،عاشورا و تاسوعا حسینی،امربه معروف ونهی از منکر،حجاب عفاف،سبک زندگی اسلامی

بایگانی

محبوب ترين ها

پيوندها

مداحان وشعرا

شخصیت های سیاسی ونظامی

شبکه های اجتماعی

ابلاغ سلام امام خامنه‌ای به خانواده شهید «فخری‌زاده» توسط «علی‌اکبر ولایتی»

 بخش خبری رهبری انقلاب

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

ابلاغ سلام امام خامنه‌ای به خانواده شهید «فخری‌زاده» توسط «علی‌اکبر ولایتی»

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی‌اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل، با حضور در منزل شهید «محسن فخری‌زاده» با خانواده این شهید والامقام دیدار و مراتب همدردی و تسلیت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) را به آن‌ها ابلاغ کرد.  

وی در این دیدار، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند برجسته و ممتاز عرصه هسته‌ای و دفاعی کشور، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام شهادت دکتر «فخری‌زاده» فرمودند: «این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گران‌بها را به‌‌خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت» و بر پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ بخش‌هایی که این شهید عزیز در آن ها فعالیت داشتند، تاکید کردند.

ولایتی بر ادامه راه شهید فخری‌زاده تأکید کرد و خطاب به همسر این شهید بزرگوار، گفت: شما در زندگی ایشان نقش بی‌بدیلی داشتید و از خداوند متعال می‌خواهیم تا بتوانیم ادامه‌دهنده خوبی برای آن شهید عزیز باشیم.

خاطرنشان می‌شود در این دیدار، «علی‌اکبر ولایتی» ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به خانواده معظم شهید «محسن فخری‌زاده»، یک جلد قرآن کریم را به همسر و فرزندان شهید والامقام اهدا کرد. همچنین خانواده معظم شهید «محسن فخری‌زاده» نیز از ابراز همدردی و محبت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ابلاغ سلام معظم‌له تشکر و قدردانی کردند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی