شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳ ق.ظ

درباره سايت

پایگاه فرهنگی،مذهبی شهدای نیاک

سایت شهدای نیاک مرجع نرم افزارهای مذهبی ومقالات،بیانات رهبری،زندگینامه شهدا،کتاب های مذهبی،صوت وتصویر،جشنواره های شهدای نیاک،مداحی مناسبت های مذهبی،بانک صوت وتصویر،آرشیوفیلم های مذهبی،کلیپ های مذهبی،سخنرانی علما،خبرهای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی مذهبی،نظامی،کتابخانه،نرم افزارهای قرآنی،امام خمینی ره،ویژه نامه مذهبی،کودک ونوجوان،محرم،ماه مبارک رمضان،عاشورا و تاسوعا حسینی،امربه معروف ونهی از منکر،حجاب عفاف،سبک زندگی اسلامی

بایگانی

محبوب ترين ها

پيوندها

مداحان وشعرا

شخصیت های سیاسی ونظامی

شبکه های اجتماعی

بسیجیان، حامیان واقعی اسلام و انقلاب

 بخش خبری

بسیجیان، حامیان واقعی اسلام و انقلاب

بسیجیان، حامیان واقعی اسلام و انقلاب

گروه استان‌های دفاع‌پرس - بتول شاهبازی؛ اقشار مختلف بسیجی با ویژگی ولایتمداری و حضوری شکوهمندانه در صحنه حامیان اصلی و واقعی اسلام و انقلاب به شمار می روند.

بسیج لشکر مخلص خداست و به همین خاطر است که امام راحل در اهمیت آن به این مطلب مهم اشاره کرده اند.

هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای تجلیل از ارزش های پاسداران و بسیجیانی است که در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی برای عزتمندی و سربلندی میهن تلاش کرده اند و هم اینک نیز با گذشت افزون بر چهار دهه از عمر نظام اسلامی پا در رکاب رهبری و دلسوزان انقلاب برای حفظ دستاوردهای اسلام می کوشند.

هفته بسیج در حقیقت فرصتی برای تجلیل از ارزشهای افرادی است که جانانه در صحنه مانده اند و در هشت سال جنگ تحمیلی و سالهای تحریم و فشارهای دشمنان با تقویت روحیه ایثار و مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای عظمت اسلام و میهن از جان گذشته اند و به راه پر افتخار و عزت شان ادامه می دهند.

بسیجیان در حقیقت پاسداران و حافظان خون مطهر شهیدان هستند و با جان و دل در سخت ترین شرایط کشور مدافع اسلام و انقلاب می مانند و بر همین اساس است که دشمنان کشورمان از بسیج و بسیجیان سلحشور هراس دارند.

سپاه سرافراز و بسیج مقتدر در این سالهای دشوار اسلام با شایستگی و جاودانگی توانسته اند راه پرافتخار شهیدان را ادامه دهند و با تاسی از قیام ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای اسلام و انقلاب و دفاع مقدس نام اسلام و میهن را زنده کنند.

هفته بسیج و گرامی داشت این ایام فرصتی ارزشمند برای پیمان بستن با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان سرافراز میهن بوده و قطعا و یقینا در این مسیر باید گام برداریم و همه اقشار جامعه خود را بسیجی بدانند و با روحیه ایثار و مقاومت مقابل زورگویی های ترامپ و سران استکباری بایستند و با تمام قوت در شرایط دشوار اقتصادی و کرونایی برای ملت سربلند ایران اسلامی خدمت کنند.

برچسب ها بخش خبری

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی