پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹ ب.ظ

درباره سايت

پایگاه فرهنگی،مذهبی شهدای نیاک

سایت شهدای نیاک مرجع نرم افزارهای مذهبی ومقالات،بیانات رهبری،زندگینامه شهدا،کتاب های مذهبی،صوت وتصویر،جشنواره های شهدای نیاک،مداحی مناسبت های مذهبی،بانک صوت وتصویر،آرشیوفیلم های مذهبی،کلیپ های مذهبی،سخنرانی علما،خبرهای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی مذهبی،نظامی،کتابخانه،نرم افزارهای قرآنی،امام خمینی ره،ویژه نامه مذهبی،کودک ونوجوان،محرم،ماه مبارک رمضان،عاشورا و تاسوعا حسینی،امربه معروف ونهی از منکر،حجاب عفاف،سبک زندگی اسلامی

بایگانی

محبوب ترين ها

پيوندها

مداحان وشعرا

شخصیت های سیاسی ونظامی

شبکه های اجتماعی

روایتی از۴۰سال سیره‌ی انقلابی آیت‌الله خامنه‌ای درعهدباانقلاب وملت آیات عهدتسخیرلانه جاسوسی آمریکا

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

روایتی از ۴۰ سال سیره‌ی انقلابی آیت‌الله خامنه‌ای در عهد با انقلاب و ملت؛ آیات عهد | تسخیر لانه جاسوسی آمریکا

آیات عهد، یک روایت تصویری ویژه از چهل سال فعالیت‌ها و نقاط مهم عملکرد انقلابی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که مخاطبان را با گوشه‌های بی‌نظیری از کنش‌های اثرگذار ایشان از آغاز پیروزی انقلاب و سی سال رهبری نظام اسلامی آشنا می‌کند.

این مجموعه با نخستین اقدامات آیت‌الله خامنه‌ای در روزهای آغازین پیروزی انقلاب آغاز شده و سپس روایتی از کنش‌های ناگفته و اثرگذار ایشان در دوران عضویت در شورای انقلاب، نمایندگی مجلس، امامت جمعه تهران، ریاست جمهوری و رهبری انقلاب اسلامی به تصویر در آمده است.

پیش‌شماره این مجموعه که انتشار آن از پانزدهم خردادماه آغاز شده به جریان پذیرش مقام رهبری از سوی آیت‌الله خامنه‌ای اختصاص  داشت و و اکنون در چهارمین شماره، به گوشه هایی از عملکرد حضرت آیت الله خامنه ای در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ می پردازد.

در این روند، از روایت چگونگی اطلاع یافتن ایشان از جریان تسخیر آغاز کرده‌ایم و به دنبال آن، ماجرای بازدید معظم‌له از لانه در فروردین ۱۳۵۹ و از بقایای تجهیزات منهدم شده متجاوزان آمریکایی در صحرای طبس در اردیبهشت همین سال را حکایت کرده‌ایم.

این روایت‌ها را در صفحه درس و عبرت نیز می‌توانید دنبال کنید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی