شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۲۷ ق.ظ

درباره سايت

پایگاه فرهنگی،مذهبی شهدای نیاک

سایت شهدای نیاک مرجع نرم افزارهای مذهبی ومقالات،بیانات رهبری،زندگینامه شهدا،کتاب های مذهبی،صوت وتصویر،جشنواره های شهدای نیاک،مداحی مناسبت های مذهبی،بانک صوت وتصویر،آرشیوفیلم های مذهبی،کلیپ های مذهبی،سخنرانی علما،خبرهای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی مذهبی،نظامی،کتابخانه،نرم افزارهای قرآنی،امام خمینی ره،ویژه نامه مذهبی،کودک ونوجوان،محرم،ماه مبارک رمضان،عاشورا و تاسوعا حسینی،امربه معروف ونهی از منکر،حجاب عفاف،سبک زندگی اسلامی

بایگانی

محبوب ترين ها

پيوندها

مداحان وشعرا

شخصیت های سیاسی ونظامی

شبکه های اجتماعی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: «خانواده» میدان اصلی جهاد تبیین است

 بخش خبری

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: «خانواده» میدان اصلی جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، اختتامیه ششمین دوره بصیرت معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (دوشنبه) در مشهد برگزار شد.

سردار کارگر در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های همسران مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگی که امروزه جامعه را تهدید می‌کند تضعیف جایگاه پدران در خانواده‌ است که براساس هدف‌گذاری دشمن، دنبال می‌شود؛ بر همین اساس باید این جایگاه تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه زن اساس خانواده است و در توجه به حلال‌خوری دقت نظر بالایی دارد، افزود: زنانی که در عرصه‌های مختلف حامی و پشتیبان همسران خود هستند توفیقات بیشتری دارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: براساس آیات قرآن کریم انسان در خسران است مگر آن که تواصی به صبر و حق داشته باشد که خانواده در تحقق این مهم نقش تعیین کننده‌ای دارد.

سردار کارگر تربیت اسلامی فرزندان را یک اولویت برای خانواده‌ها دانست و تصریح کرد: همان گونه که از جسم فرزندان‌ خود مواظبت می‌شود باید در مسایل روحی نیز مراقب آنها بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جهاد تبیین را یکی از مأموریت‌های اساسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: جهاد تبیین که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و سرلوحه همایش بصیرت معاونین و مدیران اداره‌کل حفظ آثار و نشر ازشهای دفاع مقدس بود باید از خانواده شروع شود. تبیین به این معناست که از انقلاب اسلامی و شهدا دفاع کرده و از ارزش‌های دفاع مقدس صیانت کنیم. لازمه موفقیت در این جهاد گسترش دامنه اطلاعات و بهره‌گیری از شیوه‌های سخنوری است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: فضای مجازی قدرت تفکر را از افراد گرفته و آن‌ها را هدایت می‌کند؛ بر همین اساس باید سطح سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهیم تا بتوانیم از این بستر در جهت نشر ارزش‌ها بهره ببریم.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف توفیقات زیادی داشته که این موفقیت‌ها نشانگر حمایت‌ و پشتیبانی همسران معاونین و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از آنهاست.

وی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جناح خاصی حمایت نمی‌کند و تفکر حاکمیتی دارد و فقط از فرمانده معظم کل قوا تبعیت و پیروی می‌کند.

در پایان این مراسم از همسران معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل شد.

برچسب ها بخش خبری

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی