سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۱۶ ق.ظ

درباره سايت

پایگاه فرهنگی،مذهبی شهدای نیاک

سایت شهدای نیاک مرجع نرم افزارهای مذهبی ومقالات،بیانات رهبری،زندگینامه شهدا،کتاب های مذهبی،صوت وتصویر،جشنواره های شهدای نیاک،مداحی مناسبت های مذهبی،بانک صوت وتصویر،آرشیوفیلم های مذهبی،کلیپ های مذهبی،سخنرانی علما،خبرهای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی مذهبی،نظامی،کتابخانه،نرم افزارهای قرآنی،امام خمینی ره،ویژه نامه مذهبی،کودک ونوجوان،محرم،ماه مبارک رمضان،عاشورا و تاسوعا حسینی،امربه معروف ونهی از منکر،حجاب عفاف،سبک زندگی اسلامی

بایگانی

محبوب ترين ها

پيوندها

مداحان وشعرا

شخصیت های سیاسی ونظامی

شبکه های اجتماعی

سرلشکر سلامی: سپاه از بودن در کنار مردم احساس آرامش می‌کند/ حاج قاسم یاور مستضعفان بود

 بخش خبری

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

سرلشکر سلامی: سپاه از بودن در کنار مردم احساس آرامش می‌کند/ حاج قاسم یاور مستضعفان بود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی به 63 روستای محروم استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خدا را شاکرم که به بنده عنایت فرمود تا در جمع مردم شریف، خونگرم، وفادار و فداکار در استان پهناور کرمان حضور پیدا کنم.

وی با بیان اینکه استان کرمان را با نام شهیدان والامقام و پرافتخار آن می‌شناسیم، شهیدانی که نامشان روی زمین و در آسمان جاودانه است افزود: هزاران شهید عزیز برای برافراشتن نخل قامت مردمان عزیز وطن و امت اسلام بر زمین افتادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کرمان جایی است که در آن یک مرد افسانه‌ای و آسمانی پرورش یافته است گفت: او 40 سال لباس رزم را از تن بیرون نیاورد؛ شمشیر مبارزه همیشه بر کمر او بسته بود و در هر نقطه‌ای که دشمنان اسلام و ایران آرایش جنگ می‌گرفتند او در قلب میدان و در وسط معرکه بود.

وی با بیان اینکه دشمن، حاج قاسم را خوب می‌شناخت و ضربات او را خوب می‌فهمید و به او باور داشت ادامه داد: حاج قاسم جزو مردانی بود که دشمنش هم او را ستایش و تحسین می‌کرد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه دشمن در مقابل مردانگی و جوانمردی شهید سلیمانی تعظیم می‌کرد و هنوز هم کتاب و مقاله ‌از بزرگی، عظمت، شکوه، جلالت، صلابت و شجاعت او می‌نویسند افزود: شهید سلیمانی هیبتش ابوالفضلی بود؛ هم می‌جنگید و هم آب می‌آورد.

این مسئول با بیان اینکه شهید سلیمانی نمی‌توانست تحمل کند نوامیس مسلمین روی زمین به دست کفار و مشرکین آواره شوند گفت: حاج قاسم نمی‌توانست بپذیرد خانه مسلمانان روی سرشان ویران شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی می‌جنگید و دشمن را با شکست بدرقه می‌کرد افزود: حاج قاسم یاور مستضعفان بود؛ از دیار کریمان برخاسته بود و افتخار همه ایران و بشریت شد.

وی با اشاره به اینکه شهدایی که با او از کرمان بودند از دوران جنگ گرفته و بعد از آن در میدان‌های مقاومت همه با عظمت هستند ادامه داد: نشانه علم و وفاداری مردم استان کرمان حاج قاسم است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حجت و دلیل مردم ما بر ایستادگی حاج قاسم است افزود: هدیه آنها به اسلام حاج قاسم و شهیدانی مانند حاج قاسم است.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید مرادی که امروز سالروز شهادت آن مرد بزرگ است، برای دفاع از امنیت کشور در سیستان و بلوچستان در کنار شهدای بزرگی مانند شوشتری به خدا پیوست گفت: اینجا سرزمین شهیدان محمدآبادی و بیش از 100 شهید دیگر است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خدا را شکر که به پابوس شما مشرف شده‌ایم افزود: ما هر وقت خسته می‌شویم و دلمان می‌گیرد تن و جانمان را به رودخانه زلال مردم وصل می‌کنیم.

این مسئول بیان داشت: خدا را سپاسگذاریم که در جمع خانواده شهدا، جانبازان، مردم و مسئولان هستیم و احساس آرامش و دلگرمی می‌کنیم.

برچسب ها بخش خبری

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی