جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۴۸ ق.ظ

درباره سايت

پایگاه فرهنگی،مذهبی شهدای نیاک

سایت شهدای نیاک مرجع نرم افزارهای مذهبی ومقالات،بیانات رهبری،زندگینامه شهدا،کتاب های مذهبی،صوت وتصویر،جشنواره های شهدای نیاک،مداحی مناسبت های مذهبی،بانک صوت وتصویر،آرشیوفیلم های مذهبی،کلیپ های مذهبی،سخنرانی علما،خبرهای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی مذهبی،نظامی،کتابخانه،نرم افزارهای قرآنی،امام خمینی ره،ویژه نامه مذهبی،کودک ونوجوان،محرم،ماه مبارک رمضان،عاشورا و تاسوعا حسینی،امربه معروف ونهی از منکر،حجاب عفاف،سبک زندگی اسلامی

بایگانی

محبوب ترين ها

پيوندها

مداحان وشعرا

شخصیت های سیاسی ونظامی

شبکه های اجتماعی

ظرفیت بسیج در اختیار همه ارگان‌ها و سازمان‌هاست

 بخش خبری

ظرفیت بسیج در اختیار همه ارگان‌ها و سازمان‌هاست

ظرفیت بسیج در اختیار همه ارگان‌ها و سازمان‌هاست

سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در گردهمایی دو هزار نفری بسیجیان صنعت آب و برق کشور با بیان اینکه بارزترین مصداق مرگ بر آمریکا، کار انقلابی و خدمت به کشور است، اظهار داشت: باید طوری عمل شود تا 10 سال آینده اگر کسی هم از ما پرسش نکرد، بین خود و خدایمان حرفی داشته و به تکلیف خود عمل کرده باشیم.

وی با اشاره به خصوصیات اقلیم فلات ایران، افزود: اگر از منابع فسیلی و زیرزمینی صرف نظر شود، فلات ایران امتیازات خوبی نظیر اینکه دو سوم کشور قابلیت بهره برداری از نور مستقیم خورشید برای تولید برق دارد؛ علاوه بر این در کنار ظرفیت کویری کشور، نزدیک 2 هزار کیلومتر مرز آبی نیز در اختیار داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مشکلاتی در سر راه ملت و کشور ما وجود دارد، اظهار داشت: امروز ایران به یک کشور خشک تبدیل شده که مردم نیز رعایت مصرف نمی‌کنند و سد‌های ما لایه روبی مناسب نشده و سرازیر شده است.

وی در ادامه افزود: از نظر شرایط بین المللی نیز مستکبران عالم اصل حیات ما را نشانه رفته‌اند و به کمتر از نابودی ما نیز قانع نخواهند شد و برجام و موشک هم فقط قصه است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه باید روی پای خود بایستیم، عنوان کرد: باید حیات خود را تضمین کنیم، ما شعار‌های انقلاب را سر دست گرفته‌ایم و چهار دهه است هزینه آن را داده‌ایم که هزاران شهید و حصر اقتصادی از هزینه‌های پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب هر کاری که توانسته‌اند علیه انقلاب و کشور ایران انجام داده‌اند، اما راه به جایی نبردند و ما پیرو انقلاب خود هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اهمیت یک‌صدایی در منافع ملی، تصریح کرد: اگر گرایش‌های سیاسی سالم باشند، باعث تحرک و پیشرفت کشور خواهد بود، اما در منافع ملی باید یک حرف مشترک بزنیم و مشترک عمل کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیج، بیان کرد: حرف ما این است که ظرفیت بسیج در اختیار همه ارگان‌ها و سازمان‌ها خواهد بود تا کار کشور پیش رود که یک نمونه آن می‌توان به همکاری با وزارت نیرو در مسئله نیروگاه‌های خورشیدی اشاره کرد.

سردار غیب پرور در ادامه با بیان اینکه تا نقطه مطلوب فاصله داریم، گفت: دولت تا امروز حرکت کرده، اما تا نقطه قابل قبول پیشرفت، فاصله‌های زیادی داریم.

منبع:خبرگزاری دفاع مقدس

برچسب ها بخش خبری

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی