چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۷ ق.ظ

درباره سايت

پایگاه فرهنگی،مذهبی شهدای نیاک

سایت شهدای نیاک مرجع نرم افزارهای مذهبی ومقالات،بیانات رهبری،زندگینامه شهدا،کتاب های مذهبی،صوت وتصویر،جشنواره های شهدای نیاک،مداحی مناسبت های مذهبی،بانک صوت وتصویر،آرشیوفیلم های مذهبی،کلیپ های مذهبی،سخنرانی علما،خبرهای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی مذهبی،نظامی،کتابخانه،نرم افزارهای قرآنی،امام خمینی ره،ویژه نامه مذهبی،کودک ونوجوان،محرم،ماه مبارک رمضان،عاشورا و تاسوعا حسینی،امربه معروف ونهی از منکر،حجاب عفاف،سبک زندگی اسلامی

بایگانی

محبوب ترين ها

پيوندها

مداحان وشعرا

شخصیت های سیاسی ونظامی

شبکه های اجتماعی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: قدرت موشکی ایران مثال‌زدنی است

 بخش خبری

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: قدرت موشکی ایران مثال‌زدنی است/ کوچک‌ترین تحرک دشمن با پاسخی سخت مواجه می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در شهر بیجار و منزل شهیدان خدمت این شهرستان با خانواده‌های آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار‌ها با تبریک و تسلیت شهادت فرزندان هوافضای استان کردستان، افزود: این عزیزان در راه خدمت به آرزوی دیرینه خود و به فیض شهادت نائل آمدند و امیدواریم ما هم بتوانیم ادامه‌دهنده راه پرافتخار آنان باشیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و باعث پیروزی کشورمان شدند و امروز نیز ما می‌توانیم در مقابل جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن با ایستادگی و مجاهدت پیروز این میدان سخت شویم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش با ثبات کنونی در کشور به برکت خون پاک شهداست، گفت: امروزه امنیت و قدرت موشکی و دفاعی ایران پایدار و مثال‌زدنی است و این واقعیت را دشمنان مدام به زبان می‌آورند؛ لذا می‌طلبد که برای حفظ این شرایط، از راه و روش شهدا پیروی کنیم.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه امروزه قدرت موشکی، دفاعی و پهپاد‌های ما خاری در چشم دشمنان و موجب وحشت آن‌هاست، تأکید کرد: کوچک‌ترین تحرک دشمن با پاسخی سخت مواجه می‌شود.

برچسب ها بخش خبری

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی